مهیا شدن بچه های مسجدی کانون ام ابیها برای مشارکت در رزمایش کمک مومنانه 

مهیا شدن بچه های مسجدی کانون ام ابیها برای مشارکت در رزمایش کمک مومنانه 

تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
سهیلا بهادری گفت: از آنجایی که در آستانه ماه رمضان قرار داریم و به منظور لبیک به فرمایش رهبری در خصوص کمک مومنانه، بنابراین بچه های مسجدی کانون ام ابیها در حال مهیا شدن برای مشارکت در رزمایش کمک مومنانه هستند.

«سهیلا بهادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: متاسفانه شیوع کرونا موجب شد تا بسیاری از کسب و کارها از رونق افتاده و سفره بسیاری از خانوارها کوچک و کوچکتر شود.


رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز اظهار کرد: از آنجایی که در آستانه ماه رمضان قرار داریم و به منظور لبیک به فرمایش رهبری در خصوص کمک مومنانه بنابراین با مشورت و مشارکت اعضای کانون فرهنگی هنری ام ابیها تصمیم گرفتیم برای ماه رمضان یکسری بسته های معیشتی تهیه و در بین خانوارهای نیازمند توزیع کنیم.


وی افزود: در همین راستا در حال شناسایی و تهیه لیستی از خانوارهای نیازمند و همچنین تامین اقلام خوراکی مورد نیاز آنها هستیم.

بهادری بیان کرد: علاوه بر این تصمیم داریم در ماه مبارک رمضان چند وعده غذای گرم طبخ و بین این خانوارها توزیع کنیم.

رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها عنوان کرد: از آنجایی که با شیوع کرونا امکان انجام برنامه های جمعی و حضوری نبود و مجبور بودیم کانون را تعطیل کنیم بنابراین فرصت را غنیمت شمرده و از طریق راه اندازی گروهی در واتس آپ، برنامه ها و اهداف کانون را پیش بردیم.

وی اضافه کرد: یکی از اهداف راه اندازی این گروه، با خبر شدن از مشکلات مردم روستا و تلاش برای حل مشکلات آنها بود که به لطف خداوند هفته گذشته توانستیم با جمع آوری مبلغ ۳ میلیون تومان به بیمار دیالیزی که در پرداخت هزینه درمانی خود با مشکل مواجه بود، کمک کنیم.

بهادری ادامه داد: در این امر خداپسندانه هر کدام ما از خانواده های خود برای جمع آوری این مبلغ کمک گرفتیم و هر کدام از اعضای کانون بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان در این امر مشارکت داشتند.

رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها بیان کرد: علاوه بر این از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون با مشارکت امام جماعت مسجد و ۸ نفر از بچه های کانون هفته ای بین ۲ تا ۳ مرتبه کل روستا ضدعفونی می شود.

وی ابراز کرد: البته فعالیت های کانون در ایام کرونا به اینها ختم نمی شود، در همین ایام با کمک های خیرین و اعضای کانون مبلغ ۵ میلیون تومان و همچنین ۱۵ پتو تهیه و به سیل زدگان رودبار جنوب کمک کردیم.

بهادری در خصوص فعالیت های فرهنگی کانون بیان کرد: اقدام به راه اندازی پویش کتاب خوانی مختص تمامی گروه های سنی و به مناسبت نیمه شعبان مسابقه قصه گویی برگزار کردیم.

پایان پیام/ 586